Beopen_CRM

Public Channel / Functioneel

Met CRM optimaliseert u uw interne werkwijze waarbij alle contacten met de klant centraal staan. Met een individuele aanpak, gebaseerd op zijn of haar wensen, creëert u meerwaarde. Met BeOpen CRM kan u de klantgegevens en interacties met deze klanten beheren.

Share on Social Networks

Share Link

Use permanent link to share in social media

Share with a friend

Please login to send this presentation by email!

Embed in your website

Select page to start with

Post comment with email address (confirmation of email is required in order to publish comment on website) or please login to post comment

2. WAT IS CRM?

5. WAT IS ODOO CRM

8. GEINTEGREERDE APPS

9. TOTAAL OVERZICHT VIA DASHBOARD

12. UP TO DATE RAPPORTERING

16. INTEGRATIE MET GOOGLE ANALYTICS

19. WAT IS HET JUIST?

1. ODOO CRM HOW TO KEEP THE CONVERSATION GOING

11. GEDETAILEERDE INFORMATIE OVER UW OPPORTUNITEITEN

14. MARKETING AUTOMATION VOOR EEN BETERE SERVICE EN WIN RATE

17. GEINTEGREERD MET BOEKHOUDING, WEBSHOP, AANKOOP, MAGAZIJN, POS, ...

18. BLIJF OP DE HOOGTE VAN ALLE COMMUNICATIE VIA DE CHATTER

15. WEET WELKE WEBPAGINA’S HET BEST SCOREN MET LINK TRACKER

10. DUIDELIJKE FASERING - FOCUS OP DE BELANGRIJKSTE LEADS

13. BULK MAILING – GEEN NOOD AAN INTEGRATIE MET MAILCHIMP,...

21. TOGETHER WE BUILD SUCCESS gunther@beopen.be +32 497 59 67 27

4. Visie Missie Strategie Tactiek CRM hoort hier omdat het een strategie is, het is geen IT systeem CRM systemen en databanken horen hier en ondersteunen de strategie

20. CRM IS • w eten wie uw klant/prospect is • op de hoogte zijn van de fase waarin de klant/prospect zich bevindt • interageren (direct of automatisch) in elke fase

6. Blog Social Media Keywoorden Pagina’s Aantrekken Calls - To - Action Landing Pagina’s Forms Contacten Converteren Email Workflows Lead Scoring Integraties Afsluiten Social Media Email Workflows Smart Call - To - Actions Verruk Ongekend Bezoekers Leads Klanten Promotors

3. • Registreer elke interactie Alomvattend • Maak de interacties zichtbaar voor alle medewerkers Visibiliteit • Verbind alle processen , procedures & systemen Integratie • Wederzijdse dialoog Relaties • Hoogste kwaliteit aan diensten en producten Kwaliteit • Klanten informatie , opninies , likes, ... Kennis • Analyseer informatie om gedrag te voorspellen Analyse • Campagne planning, Customer journeys Planning

7. Mailing nieuw product Bel Bel voor verzoek leveren stalen Bedankt voor de interess e Na 1 dag Na 1 dag Na 1 dag Bevestiging afs praak Na 1 dag Mail promotie vo or 2 + gratis Na 3 dagen Bel Na 1 dag Verstuur Offerte Na 1 dag Klant Bekijkt Off erte Klant accepteert Offerte Online Stuur mail Zijn er Vragen Na 1 dag Stuur mail Bedankt voor uw vertrouwen Na 1 dag

Views

  • 243 Total Views
  • 211 Website Views
  • 32 Embeded Views

Actions

  • 0 Social Shares
  • 2 Likes
  • 0 Dislikes
  • 0 Comments

Share count

  • 0 Facebook
  • 0 Twitter
  • 0 LinkedIn
  • 0 Google+

Embeds 2

  • 12 www.beopen.be
  • 2 beopen.be