Beopen_Helpdesk

Public Channel / Functioneel

High Level introductie van Odoo Helpdesk

Share on Social Networks

Share Link

Use permanent link to share in social media

Share with a friend

Please login to send this presentation by email!

Embed in your website

Select page to start with

Post comment with email address (confirmation of email is required in order to publish comment on website) or please login to post comment

8.

2. HELPDESK DASHBOARD

5. ORGANISEER

1. ODOO HELPDESK HOW TO SERVICE

7. TEVREDENHEID • Verzend tevredenheidsenquêtes waaronder bvb reactietijd, competentie, vriendelijkheid, .... voor makkelijke KPI opvolging.

9. TOGETHER WE BUILD SUCCESS gunther@beopen.be kim@beopen.be +32 3 444 19 95

3. MULTI TEAMS • U kunt vragen toewijzen aan verschillende teams, met voor elk team een unieke email alias. Dit vergemakkelijkt de organisatie van uw helpdesk en versnelt de toewijzing naar de juiste perso(o)n(en).

4. TICKETS TOEWIJZEN • Tickets kunnen automatisch gebalanceerd, handmatig of willekeurig toegewezen worden aan de teamleden. • Laat het team hier mee over beslissen om frustraties tegen te gaan.

6. SLA • U kan standaarden voor je teams vastleggen met je eigen SLA - regels en specifieke deadlines waarbinnen moet gereageerd worden.

10. Team Business Analysten Python/Odoo Developers Project Managers Wie zijn we Odoo Competence Center & Odoo Partner Cronos Group +4000 pers NxtLVL Cluster +30pers Actief sinds Nov 2016 Wat Doen we • Functionele consultancy • Project Management • Ontwikkeling • Upgrades • Hosting • Themes • Servicedesk

Views

  • 281 Total Views
  • 199 Website Views
  • 82 Embeded Views

Actions

  • 0 Social Shares
  • 3 Likes
  • 0 Dislikes
  • 0 Comments

Share count

  • 0 Facebook
  • 0 Twitter
  • 0 LinkedIn
  • 0 Google+

Embeds 2

  • 13 www.beopen.be
  • 1 beopen.be